Kızlar aranızda bilen yaşayan belki vardır bugün pcr testi yaptırdım Testiniz pozitif , ekiplerimiz gelene kadar dışarı çıkmayın diye mesaj geldi.. Ama ben 10 gündür kendi evimde değilim annemin evindeyim aramadan mı gelirler acaba bi sorun olur mu adreste bulunmazsam yada bu durumu nasıl bildirebilirim acaba ??