Evet bende ikinci dozunu olacağım hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür söylentiler çok fazla kulak asmayin bende çok korkuyordum çok araştırdık doktorumuz hastahanenim başhekimi aynı zamanda direk ona gidiyorum yönlendiriyor kardeşi biyokimya uzmanı herkese danistik sinovac önerdiler ve oldum