Gulra herkesin beta hcg değeri aynı olmuyor. Benim adetim geciktiktenn sonra 123 çıkmıştı. Burda okuyordum o haftalarda herkesin 1000 küsür çıkıyomuş falan. Korku endişe stres. Doktor banada ümitli konuşmamıştı. Doktorların görevi bu demekki🙊 bir de kanamam olunca, kesin dedim düşük yaptım. Yada kimyasal geçirdim. Önemli olan betanın artması. Artıyor sonuçta. Geç döllenme olmuş dedi doktorum. Keseyi ve bebeği ilerleyen haftalarda görmüştük. Hala 1 hafta geriden geliyor mesela minik. Ama 34ün içindeyiz artık😊 sen içini ferah tut. Hayırlısını iste hep🤲🏻