Gulra ah o stresler bile güzel. Ne demek istediğimi haftalar sonra anlıcaksınız. İlk doktora gittiğimde gebeliğimi öğrendikten 2 gün sonra kanamayla gittim. Doktor kimyasal olabilir dış gebelik olabilir 2 hafta sonra gel tekrar demişti. O 2 hafta öldüm öldüm dirildim sanki.. Ama onca korkunun üstüne 2 hafta sonra minik kalbinin atışını duydum ya.. O mutluluğu anlatamam size. Sizde yaşıcaksınız, inan değer herşeye🙏🏻😊