Esmaa1453 Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim ve bebeğimi kalp atımı şeklinde hep sağ tarafta hissediyorum. Sizce sebebi nedir sizde de oluyor mu
ggul01 Esmaa1453 evet bende hep sağımda hissediyorum şuan 27+0ve çoğunlukla sağda hala oğlum olacak allahın izniyle normal yani bi sorunum yok
Beyza-M Bende hep sağda hissediyorum kaşık agrimda krampta sagdaydi 😇 9+1 olduk çok şükür hala sağda 😀 ben sağda diyince çoğu kişi şaşırıyor nasıl hissediyorsun Allah Allah ben anlamamıştım filan diye de anlaşılıyor bence ya
Zeynov Edali87 Benim ki de en başından beri hep sağdaydı hâlâ öyle ve erkek ilk başta ben de kız sanıyordum değilmiş. 🤷🏻♀️😊
Baharozdemir @Esmaa1453 evet öyle de devam ediyor genellikle sağda, 23+5 iz hala aynı ve erkek bebek, sanki sağda olunca erkekmiş gibi geliyor bana, benim önceki kaybettiklerim de hep sağdaydı ve erkekti, saglikla gelsin bebeginiz ins
leylo29 Baharozdemir bnimki solda cnm 2 3 haftadir hissediyorum ogluşum oluyor nasip eder inşallah allahim🙏
Baharozdemir @Kubradoruk111 ilk gebeligin ise hissetmemen çok normal, ilerleyen haftalarda hissedeceksin hayırlısıyla, accik daha büyüsün kuzucuk
AcarH Haftadayım ilk sağda hissetmiştim nabız atışı gibi sonraki haftalarda da hep sağda sertleşme oldu şimdi de yattığımda hep sağımda toplanıyor oğlum olacak inşallah❤️
Beyza-M Esra1139 neden imkansız olsun ki ? Ağrıdan anlıyordum ve doktor da sağ tarafima bakıyor ultrasonda
seymaaa123 Bende 19 hafta oldum hareketlerini pıt pıt sağda hissetmeme rağmen doktor ultrasonda hep sol tarafımdan görüyor 😂 benim de bu konu da kafam karıştı
Tugcee0603 Esmaa1453 benimki de hep sağda 35+5 iz oğlumun sol tarafla hic isi yok arada vurup geçiyor hep sağda
Momyyy16 Esmaa1453 bende 13 haftlik hamileyim allahin izniyle oglum olucak , ilk kese gördüğüm an alltan muaynede gördük kesemizi biz ve doktorum bebek sagdan yurmutlamis dedi ama bisey hissetmiyorum az az sanki balik varmis gibi karnimda geziyor gibi ama bakalim bebismi gazmi bilemiyorum 😂🤷♀️ Sagda olunca erkek duye duydum bende canim