Mercimekismom Kızlar iyi geceler biz 17 haftalık olduk bazen karnım da minik bir kıpırtı hissediyorum bebiş mi bağırsak hareketimi ayırt edemiyorum bu haftalarda bebeğini hisseden var mı ?😊🥰
2-prensesannesiii Mercimekismom İlk gebeliğimde 22 de falan hissetmiştim 4. Gebeligimi 17. Haftada hissetmeye başladım
Aslylmz Bende 17+3 cok dikkatli hissetmeye calıstıgım bazı zamanlarda kayıyor gibi seyler hissediyorum bende 😊