Yarenn62 Merhabalar programı ilk hamile kaldığımı öğrendiğimde kullanmaya başladım . Ve buğün fikirlerinize ihtiyacım var . Son adet tarihime göre 6 hafta 4 günlük hamileyim . 5 hafta 6 günlükken kese göründü . Bügün akşam üstüne doğru lavaboda taretlenirken kanamam olduğunu farkettim açık pembe ve adet kanamasına göre daha akışkan . Doktorum izinli olması sebebiyle başka bir doktor baktı kesenin etrafını gösterdi kan yuvarları mı ne tam telaffuzunu hatırlamıyorum öyle birşey var dedi . 5 gün önce gelmişsin kese 9mm miş şimdi de 12 mm dedi bu artış az dedi . Sağlıklı bir gebelik gibi durumuyor dedi İlaç yazdı Protestan fitil şeklinde kullanmamı önerdi . Eve geldim ve öyle yaptım . Şuanda az da olsa kanamam devam ediyor . Kafam çok karıştı . 5 gün önce gittiğimde ise kendi doktorum herşey olması gerektiği gibi ilerliyor demişti . Yaşayan var mı bu durumu lütfen bir yardımcı olun. Bu arada baş ağrısı dışında başka bir ağrım yok
Sevgibirkan Yarenn62 sakin ol aynı durumu bnde yaşıyorum sana igne yapmadılarmı bana hem igne yapıldı heöde ilac verildi ama fitil olarak kullanamadım tekrar kanamam oldu doktora gıttım 1gun hastanede yattım sonra cıktım fitili agızdan al dedi doktor fıtıl olarak kullanamıyosan haftaya randevum var şuan kanamam yok allaha şükür ama kesenin dışındaki kan ne durumda bilmiyorum haftaya anlaşılcak azalmışmı yoksa aynımı
aysegul8 Yarenn62 aynı durumu yaşadım. Kontrole gittiğimde doktorum herşeyin normal olduğunu söylemişti ertesi gün çok az bi kanama gördüm ve nöbetçi doktora gitmiştik saat dolayısıyla dediğiniz gibi bizde de kesenin etrafında çok kan var dedi herhangi bi ilaç kullanmanı tavsiye etmiyorum sağlıklı bi gebelik gibi gözükmüyor dedi kalp atışını dinlemeye çalışmıştı ama duyamamıştı o şekilde eve dönmüştük ve sonrasında kanamam çoğaldı bi ili güne düşük yapmıştım. Hakkınızda hayırlısı olsun tabi herkes aynı şeyleri yaşayacak diye bişey yok 🤲🏻
eezgitturk Yarenn62 canim bende 10.haftamda yasadim kese etrafinda kanama alanlari olusmus. Dusuk onleyici igne kan uyusmazligi ignesi ve progestan hapina baslatti. 12.haftadan sonra bu tur kanamalar biraz daha normalesiyormus. Bebek rahime tamamen tutundugu icinmis. Sana tavsiyem bol bol dinlen. En ufak bir kotu konusmada hemen olumsuz dusunme valla pireyi deve yapiyorlar. Kanama olayina gelince bendeki kahverengi lekeydi ve yaklasik 8 gun azar azar gelmisti sonra tamamen kesildi cok sukur . İnsallah sende atlatirsin bu durumu. Hepimiz saglikla getirelim bebisleri 🙏
Dunyabebek Yarenn62 Doktor sağlıksız dediyse ve kanaman varsa kendini imha etmeye çalışıyor. Bende 6+3 te kurtaj ve metotraksat oldum. Düşük vs olabilir sakın üzülme. Sağlıksız bir gebeliğin devam etmesi daha büyük skinti
mlsbtu Yarenn62 Bende sağlıksız gebelikten düşük yaptım hatta süreç aynı senin gibi ilerledi lütfen üzülme bana doktorla üzülme diyemem ama iyiki düşmüş yoksa engelli falan olabilirdi çünkü sağlıksız birleşmeydi dedi hatta benim kalp atışını duyduğun gün kaybettim ama bi ay sonra tekrar hamile kaldım kürtaj olmadı gerek kalmadı zaten şuan şükür bi sıkıntım yok 21 haftalık olucaz o süreçten ne kadar erken kurtulursan o kadar çabuk yeni sürece odaklanırsın Rabbim hayırlısını versin 🙏
Yarenn62 mlsbtu Aminn hepimize inşallah kendi doktorum durumun çok kötü olmadığını ilaçlarımı düzenli kullanmam gerektiğini söyledi bakalım bekliyoruz bol bol dinlen dedi öyle yapıcam herşey Allah’tan nasip ederse bir etmezse bin hayır ara demişler öylede yapıcam .
Yarenn62 Sevgibirkan bu sabah kendi doktoruma gittim kesenin üstünde kese kadar bir kanama var ilaçlarını düzenli kullan 5 gün sonra gel tekrar bakalım düzeliceğini düşünüyorum çok kötü değil dedi . Dualarınıza ihtiyacım var.
Sevgibirkan Yarenn62 inşallah saglıkla kucagımıza alırız bende cuma gunu gidicem doktora hem ikili taramaya giricem hemde kanama alanım azalmışmı ona bakıcam
Mimik Telaslanma, kardesimin esi de senin gibi, rahimde kanama alani hep vardi, oylece de saglikli zamaninda dogum yapti elhamdulillah… Sen ilaclarina dikkat et, zamaninda kullan aksatma… InsaAllah hersey iyi olur… Dinlen iyice, temizlik vs.yapma..
Eduedu Canım benim de ilk gebeliğimde kese yeterince büyümedi kanamam da vardı bana progestan falan vermedi direk kürtaj oldum ama sana progestan vermiş demekki bir umut var 🙏