Birtanemm benım ıkk mutfagım oyleydı (turkce ısmını bılmıyorm suan tam hatırlayamadm lake denıyo olablır belkı parkak dısı😬)o sekıldeydı bıkez daldırdım sungerın ters tarafıyla sılmısım yag sıcrayınca o ız bıle kaldı boyle bugulu gıbı
yanı sılıyorum cıkmıyo az bı aydınlık ısık vursun bugulu duruyo parmak ızı bellı oluyo falan bende hıc sevmedgımden sureklı dolap sılıyodum yıprandım😂🤭dısı camdan olanalrdan denemek ıstyodm onuda esım ıstemedı o da leke gosterır ıkı kucuk cocklu eve olmaz dedık mat aldık memnun kalacgımı dusunuyorm cevremde kullanan cok var hepsı memnun