Burcusenel busra1997alpaslan2021 süpermıs az kaldı dimi benım bu hafta dogumum gerçekleşir muhtemelen
Sevil_87 Burcusenel salı kontrole gidicem umarım yolundadır herşey sana tarih verdi mi doktor sezeryan mı normal doğum mu olacak canm
busra1997alpaslan2021 Burcusenel erken degilmi yahu 15 fln vardr hiç bilemezsin sezeyan mi senin 40 olupta hala tık yok insanlarda 😀 of heyecan tavan bnde resmen gün sayıyorum tadını çıkar busra diom walla evde habire temizlik yapıyorum haftasonu dışarı atiom kendimi
Burcusenel busra1997alpaslan2021 benım ikiz gebelık canım o yuzden tekten daha erken alıyolar bebeklerı normal gunune 28 gun var ama gecen kontrolde dr bu cuma ya gun vermk istedı bile🤷♀️
Burcusenel Sevil_87 benım 2. Gebeliğim canım hemde ikiz gebeyım ilki sezaryendi Çarşamba kontrolum var bakalımm ne diyecek dr 😇