Kayserilianne
Benimde kayınvalidem 2 hafta önce koronadan vefat etti başınız sağ olsun mekanı cennet olsun inşallah 😢 kayınvalidemin yoğun bakım sürecinde bende koronaydım tam vefat ettiği gün karantina sürem bitmişti negatif olmuştum ve 35 haftalık hamileydim o zaman ona rağmen ben gitmiştim eşim her ne kadar gelme desede evde oturamazdım öyle bir günde ama tansiyonum düşmüştü benim başım dönmüştü o yüzden çok duramamıştım ve ona rağmen eşimin akrabaları ailesi neden taziye yerine gelmedi gelmesi lazımdı demişler arkamdan gitmesen kimse sana neden gelmedin diyemez böyle bi durumda gördüğün gibi ben gittiğim halde yetmemiş gitmem eşim izin vermediği halde gitmiştim o yüzden gidip 10 dk orada bulunmak helalleşmek daha iyi bence tekrar başınız sağ olsun 🙏🏻