MerveTurhan bende 11 haftalığım doktoruma kaşıntım olduğu söyledim senin ilaçlardan verdi bende ama daha bebek çok küçük dedim oda sen çok pimpirklisin vermiyorum biraz daha bekleyelim dedi hamileliğim başından beri kaşıntı geçmedi 3 ayı doldursun kaşıntım geçmezse ilaçları öyle kullanmayı düşünüyorum ama tabiki senin doktorun gerekli gördüyse kullan istersen