İyi akşamlar herkse 28. Haftaya geldiğimde bebeğimin beynindeki boşluğun çok büyüdüğünü söylediler. Septo optik displazi teşhisi kondu. Kordosentez yapıldı. Ama bu haftaya gelene kadar hiçbir şey yoktu. Sürekli çok sağlıklı dendi. Kordosentez sonucumuz çıkmadı. Ama doğduğunda sıkıntıların olacağını söylüyor doktorlar. 30 haftalık hamileyim. Daha önce böyle bir şey başına gelen var mı?