Kızlar az önce erken gebelik testi yaptım bat 6 gün var. İkinci çizgi o kadar silik çıktı ki varla yok arası bir şeydi. Fotoğraf yükleyecektim kamera da gözükmedi bile. Erken yapmış olabilir miyim? Sonucu böyle cıksn fakat sonradan olduğunu öğrenen oldu mu? Gördüğüm çizgi acaba zaten altta var olan çizginin belirginliği olabilir mi? Yanı o çizgi beyaz değil midir ama kendinden pembemsi gibi rengi var mıdır? Kafam çok karışık cevaplarınızı bekliyorum