Ydnhld Kızlar merhaba , 12 haftalık oldum. Üst sırtlarım ağrıyor aynı şekilde üst yanlarım , göğüslerimin yan arka tarafları yani. Parmağımla bastırdığım zaman acı hissediyorum. Normal mi sizce ? Covidden korkuyorum
Mom6272 Ydnhld ben 2 ay önce atlattım coronayı ve hamileliğimin başından beri sırt ağrılarım var başka belirtin yoksa korkma canım
Duygu66 Sırt ağrısından neler çektiğimi bir Allah bilir birde ben bilirim. 2 kızımdada çok çektim. Şimdi 33+2 yim oturup sırtımın ağrısından ağladığımı biliyorum. Masaj yapın. Yada ben kupa çektiriyorum sırtıma. Hafifliyor ağrısı.
Gizem93 Duygu66 sizin ne zaman baslamisti. Benimde 19.haftam bugun sirt agrim var ve sirtimin üst yanlarida agriyor normal mi acaba.
Duygu66 Gizem93 Gizem93 20 haftamdan itibaren sırt ağrısından ölüyorum. Özellikle yan kemikleri sanki batıyor ağrısından duramıyorum.
Sellinn Baska semptomlar varsa grip tarzi bir test olun ama sadece gebelige bağlı Sirt ağrısı düşünüyorsanız bendede var hatta bir haftadır azıcık yürürsem ölüyorum diyorum uzansamda zor geçiyor ağrısı dogumum ocakta kac ay nasıl gecicek bilmiyorum cok çirkin bir agri ogluma hamileykende olmustu simdide var cok zor ve kötü bir ağrı 🙈