gbyalcin Hep isim konusunda fikir verirdim bu sefer de fikir almaya geldim kızlar 🤭 eşim rüyasında gördüğü için kızımızın bi adı Melek olacak kesin. Ama anası olacak ben çok kararsızım yardım edin bana lütfen 😍
Meryu gbyalcin ben yalnız Gülce koyucam. Bi ihtimal belki Ömür Gülce. Gülce tek başına çok güzel bi isim
gbyalcin MiniMiniKus iki isim koyacağız. Gülceyi de ben çok istemiştim kendi adımla da benziyo diye ama şimdi halamın torununa koydular. Bi yanım diyo ki aman boşver zaten kaç senede bi göreceksin, bi yanım da diyo ki senin halan insan değil bunu bile mevzu yapar. O yüzden kararsız kaldım. Yoksa daha hamile kalmadan önce karar vermiştim gülce olsun diye 😂
SerraveAnnesii gbyalcin Anladım siz bilirsiniz ama bu isimler meleğin yanına pek olmamış gibi bu benim fikrim tabi size kalmış ☺️
gbyalcin Meryu eşim rüyasında gördüğü için koymak istedi ben de tamam dedim artık 😅 ama ömür gülce de hoş. Bi de benim anneannemin adı Gülizar, annem Gülnaz, ben gülden kızım da Gülce olsun istedim ama halamın torununa koydular. O yüzden kararsızım aramız çok kötü
Morika Gülce, Gülça bu isimler çok güzel, siz beğendikten sonra hala kuzen komşu farketmez, koyun gitsin, kimseye söz düşmez ☺️
gbyalcin Morika ben normalde takmam kimseyi umrumda olmaz. Ama annem çok takıyo biri bi laf edince falan hem de çok üzülüyo. Ben de anneme hiç dayanamıyorum. O yüzden zaten kararsız kaldım bu kadar. Kayınvalidem falan da konuşana ağzının payını verirsin sen, baştan bizi de Gülce diye alıştırdın diyo ama işte 😅