mericherry Evet, aldım. Hatta bebeğim doğmadan aylar öncesinden aldım. Şuan bebeğim 19 günlük o yüzden çok fazla kullanma şansımız olmadı. Sadece puset kısmını elimizde taşıyoruz. Ben model olarak beğendim, çok hafif ve hiç yer kaplamıyor. Arabanın bagajında hiç yer tutmaması bizim için çok önemliydi, gerçekten de hiç yer tutmuyor. Ayrıca port bebe gibi olan kısmıyla katlanabiliyor, bu özelliğini de çok seviyorum.