S-e3506 Arkadaşlar merhaba beta değerim çarşamba günü 85di bugün 26 çıktı ve çok hafif pempe bir kalamam oldu doktora gittik acile iğne ve Protestan yaptılar ama daha bakmadan sağlıklı bir gebelik olmadığını söylüyorlar bu ne demek
Fadikb S-e3506 kimyasal gebelik yaşıyorsunuz . Adet kanamasıyla birlikte atacaksınız betanız sıfırlanacak . Bende 2 yıl önce yaşamıştım
llFatma S-e3506 kuzu beta artmamis ondan düşüşe geçmiş geçmiş olsun kimyasal olmuş korkmayın yine hamile kalırsın
Alyaaam Bende 4 5 defa kimyasal gebelik yaşadım sperm yada yumurtanin kalitesinden dolayı sağlıksız gebelik oluyor ve vücut yani rahim atıyor zaten sağlıksız olduğu için.
llFatma S-e3506 Allah yardım ediyor tekrar denersiniz sanki âdet görmüş gibi düşünün hayatınıza devam edin. Çünkü üzülme stres gebeliği etkiliyor