Ayyildizmom7 Seminn bende sevdirmeye çalışırlar diye istemiyorum ya canım önüne kim gelirse pat diye vuruyormuş hata kaza öyle birşey yapsa evden atarım muhtemelen hepsini çocuğunun huyunu bilmiyor musun diye. Bence çocuklular bebek görmeye gelmemeli zaten ya.
Seminn Ayyildizmom7 aynen canım bence sen eşinin kimseyi kabul etmediğini söyle ben oyle yaptım çok merak eden arar sorar zaten🤗
Ayyildizmom7 Seminn kesinlikle zaten doğum sonrası 10-15 gün insanın gözü kimseyi görmüyormuş ben topu kocama atayım 😊