Anna-Karenina evet canim adet olman gerekiyor adetin 3. Günü ilaçlara basliyosun estrofem kullaniyosun rahimi hazirlamak için bu ilaçları genelde 10 gün kadar kullaniyorsun bildigim kadariyla sonra doktor transfer tarihi veriyor rahimin kalınlığına göre transfer sonrası içinde genelde progestan , progestan dex , prolaton , estrofem gibi ilaclari kullandiriyorlar