GizMeh Doğum dan önceki son 3 aylık maaş teyit alınıyor doğum parasında,yani bu şekilde bi durum önüme gelmedi ama siz sigorta girişi yapsanızda 1 aya izne ayrılmanız gerek ya da 37. Haftada ayrılmanız gerek bi muhasebeci arayıp bu konuda teyit alın bence priminizi bu para için temel şart doğum yapan kadın işçinin sigortalı bir işte doğum istirahatine çıktığı tarihte fiilen çalışıyor olması ve son 3 ay düzenli maaş alması benim bilgim bu