Aysegulceyhun Doktor kontrolde baktı iyi dedi aslında ama yinede progestan verdi bana benimde aklıma takıldı iyiyse neden progestan verdi ki acaba kullanıyorum yinede tabi
Halide_70 Rahim hafta ilerleyince uzayan bir şey mi? Bu ilk gebeliğim benim. 😶Ben 14+ hamileyim doktorum rahim uzunluğun iyi dedi 3-4 mm bir şeyden bahsetti sanki. 🤔