Deryaiso Beyzey53 maşallah ne güzel senle aynı haftadayız hiç göbeğin yok bende 7 aylık gibi göbek var 😞
Beyzey53 Deryaiso yok bende de cıktı ama sanırım bende biraz fazla kg vardı diye cok belli olmadı :()
SayeMom Beyzey53 yaa biraz bende şükrediyorum ama hızla 6 kilo aldım daha 20. Haftada bu kötü bakalım kaçla bitiricem😂
busrabyrm97 https://resimyukle.io/r/MKlFGWz0CP https://resimyukle.io/r/t3JOOjZnkn 32.haftadan selam oğluşumla 58 ile başlamıştım 70 kiloyu gördük anı kalsın diye eşimle biraz fotoğraf çekildik