nvn-mutlu Nasiye32 30+2 deyiz bizde heyecanlıyım 30lu haftalar olunca 🥰 senin nasıl gidiyor hamilelik 🤰
Nasiye32 nvn-mutlu vallahi covit gecrdim bugün bitti karantinam daha yarin doktor gtcm iyi gidiyor ama hamileliğim