Kızlar benim ilk gebeliğim denilebilir ilkinde ilk haftalarda kürtaj olmak zorunda kalmıştım bebeğimin kalbi durmuştu şimdi ilk defa bu haftalara ulaştım yani şuan 9+4 olduk ama benim göbüşüm çıkmaya başladı gaz falan diyorlar değil gibi ya bakıyoru değil taa kasığım şiş yani sizinde erken çıktı mı göbeğiniz ya da bu haftalarda çıkması normal mi acabaaa