Plncnr-dnsn Rabiakosee rennie şurup verdi doktorum 3 günde 1 şişe bitiriyorum bir tek o fayda gösterdi bana
vbckmk Rabiakosee bir bardak süt ve doktorunuzun mide yanması için vereceği ilaç bir de salatalıkta rahatlatıyormuş sanırım
Tulaytemurxx Tugce_41 Bende renni duo kullaniyorum 1 saat falan etkisi oluyor senin nasıl bi süre sonra gidiyomu etkisi
Tugce_41 Rabiakosee bende 17 . Haftayım benimde bu haftamda başladı doktor önceden mide yanması çok olucağı için bu şurubu vermişti cidden çok etkili tavsiye ederim
Tugce_41 Tulaytemurxx onu içtikten sonra o gün bidaha hiç mide yanmam olmuyor doktorum onu tavsiye etti kana karışmadığı için ve istediğin kadar içebilirsin gün içinde
Isimsiz66 Dune kadr maden suyuu cok.iyidi 36 haftaligm.artik oda iyi gelmiyor soguk sut içiyorum bi nebze kesio
papatyahnm_ Elma yiyin elma iyi geliyor uyuyamıyorum resmen mide yanmasına elma yiyorum sızıp kalıyorum 😅