38+1 günlük gebeyim yaklaşık yarim saat tir durup durup vajinamda kramplar giriyor sanki içini kesiyorlarmış gibi geliyor gidiyor bakıyorum acaba nisanım mi gelicek diye ama görünürde oda yok anlamadım yarın sabah kontürolum var beklesemmi yoksa gitsemmi bilemedim içini kazıyorlar bıçakla sanki ilk gebeligim ve tecrübesizim