Hmsregmze 8 haftalık daha ümidini yitirme kurtaj olucaksanda hersey allahtan canım sadece doğum evlerinde anesteziyle yapilmiyo diye biliyorum ozele gidiyosundur insallah kesinlikle anesteziyle yapiliyo yoksa o agriya nasil dayanir insan kanama oluyo normal adet kanamasi gibi 1 hafta surdu kurtajdan sonra 3 ay biz istemedik 2 ay da olmadi toplam 5 ay sonra hamile.kaldim simdi 38 haftaligim kan pihtilasmasi cikti o yuzden ilkinde kalbi atmamis bunda gebelik boyunca her gun kan sulandirici igne vurdum halen de devam ediyorum doguma kadar