Siir_Hayal merhaba ben gece sancıyla gitmiştim hastaneye açılmam olmadı suni sancı takıldı çok korkmuştum ama cok canım yanmadı 100 e vuran sancılarım vardı nasıl rahatsız diyordu doktorum sonra öğlen oldu hala açılmam yok dedi ya suni sancıyla bir iki gün devam ederiz çünkü sancım var yada sezeryanla alırız dedi bende sezeryanı seçmiştim suni sancı acıktmıyor açılma arttıkça sancın artıyormuş o yüzden korkmayın