Ada_kacira Sirince-anne34 evet yararlanabiliyorsunuz benim eşimin sigortası yok benim var kızımda eşimde benden yararlanıyor kadın erkek farketmeksizin sizde eşinizden yararlanıyorsunuzdur ☺️