zeynnn5441 Merhaba bayanlar ben biraz pimpirikliyim sanırım az önce sandalyeye gömleğimi koyarken sandalye de hafif bi şekilde karnima çarptı yanına bisey olur mu ki henüz daha 7 haftalık ama
Sybabyss zeynnn5441 bence olmamıştır canım içini ferah tut geçen gün bir yerde okumuştum bebeğin kesesi böyle durumlar icin onu korurmus dışarıdan gelen darbeler için :)
teletabi zeynnn5441 aldığın darbe sana zarar vermiyorsa bebeğede zararı yoktur onu içerisinde bulunduğu kesedeki su koruyor canım karnımızın kaç kat altında içini ferah tut🤗
Kamusbuglem zeynnn5441 hiç bişey olmaz zaten suanda karnında değil kasıklarında :) benım 2 bucuk yasınsa kızım var 14 haftalıgım hamıleliğimden berş hep üstümde kucağımda 18 kilo bazen geliyo geliyor karnıma atlıyor Allah koruyor :)
Kamusbuglem kubra_1122 ultrosona girdiğinde nerden bakıyor kasıklrdan bakıyor bebek büyüdükce karna cıkıyor suanda bişey olmaz Allahın iZninle