Kızlar iyi akşamlar 34+5 haftalık olduk ama gelişim olarak kafa ve karın 37 haftalık yani 3 hafta ileride ve şuanda 3 kilo bebegim. Doktorumuz gelişimi böyle giderse normal dogum yapamazsın sezaryena döneriz dedi. Sizce doktorla konuşup 36 37.haftada fitille dogum başlatıp normal dogum mu yapmak yoksa son ana kadar bekleyip olmazsa sezeryan mi olmak? İlla normal yapacağım diye sartlamiyorum kendimi ama açıkçası son ana kadar beklemekte korkutuyor beni zaman yaklaştıkça iyice korkar oldum doğumdan. Fikirlerinize ihtiyacım var hangisi benim ve bebeğim için daha iyi olur?