Ben hep sezeryan duydum tanıdıklarımdan ama birkaç normal Doğum yapan da varmış doğuparkta yani özcanlarda.. inşallah sıkıntısız bi şekilde yaparsın. Ben memlekete Ankara’ya gitmeye karar verdim küvez yokmuş korktum.. medizanında aletleri iyiymiş ama hastane pis dediler bilemedim napacağımı