elaweannesi merhaba ben trendyoldan aldım link ekleyeyim
https://ty.gl/zc1q0un56m ( benimki kız bebek ama renk ayrımı yapmıyorum ") 50₺ sanırım ben aldığımda emin değilim.
https://resimyukle.io/r/YLwlKVkFSk. Bunu da h&M den aldım. 130₺
https://resimyukle.io/r/eeI9AfdKTF bunu da hastaneye götürebilirim lcw 90₺
bu tulumları da seçenek olsun diye koyuyorum size yoyko Hepsiburadada indirimden aldım. 130₺
https://resimyukle.io/r/jCobSO6Y4I.
ben tulum götüreceğim sanırım. İlk 3 ay tulum kullanışlı olur rahat olur benim için diye düşünüyorum ☘️