sweetbaby1 Ogretmenim7 https://ty.gl/4e2ie3hglr canim bu link üzerinden trendyolda loreal Paris’in hesabını takip eder misin bana kupon gelicek de rica etsem
poyrazinannesi3547 Kışın doğum yapıcaklar siz nasıl terlik düşünüyorsunuz benim ayağım büyük malesef 40 no e birde şişiyor ne alicam bilmiyorum o süslüler olmuyo zaten kullanışlı olmaz diye düşünüyorum
DenizveKumsal sweetbaby1 bende alaz taç aldım sadece 20₺ ye düşmüştü trendyolda. Terlik evden 😂 ilk doğumumda set almıştım ama ayaklarıma küçük gelmişti giyememiştim bile oyğzden evden götürücem ☺️☺️
sweetbaby1 DenizveKumsal yaa benimde düğünümden kalan beyaz terliğim vardı onu giyecektim makineye attım hasır ipli yerleri cıkısmıs öyle olunca vazgectim yenisini aldim ilk bebeğim sonucta diye düşündüm
poyrazinannesi3547 DenizveKumsal cross var canım ama o bile şimdiden zor oluyo şimdiden şişlik olmuş olmadı 2 no büyük alcaz bi tanede topuklu önü açılan var oda olmaz hastanede 😂brde gold rengi 😂
MercimekveAnnesi16 Ogretmenim7 ben bundan aldım canım https://ty.gl/9zlhlk613u suan bile kullanıyorum gayet memnunum
SerpilEsra Ogretmenim7 https://resimyukle.io/r/ZTbrqDMc8c https://resimyukle.io/r/EN1JMhaXAu Benimki bu cnm tam havlu gibi degl kadife gibi braz yumusack oglumda kullandm farkli model cicekli cok kullansliydi annem bilmeden makinaya atnca susleri gitti cope atmak zorunda kaldm bu sefer kurdeleli aldm en azindan söküp makinaya atarm geri yapistirrm ben cok begendm taşın agirligindan biraz asagiya sarkiyordu kurdele onu dikince daha iyi durdu😀
canoldunbebegim Ben öyle süslü püslü terliklerden ziyade kendi sabo terliklerimden kullanıcam çok rahat ve ortopedik ☺️
Deniz-Demirin-Annesi writeea ben de çok beğendim ama ayaklarım ileri derece düztaban ve 40 numara giyiyorum o bile zor olur oldu son dönemde o yüzden 40 numara olan model pek fazla bulamadım 😊🙄
Dilekcnkn Ogretmenim7 Memnunum yaa idare ediyor yani beni orjinaller aşırı pahalı benim öyle çok rahatsız etmedi bu terlik giyiniyorum şu an evin içinde zaten