Zeyna27 Kızlar 5 gün kullandım bitti yarın kontrolüm var sizce faydası olmuşmudur sadece 1 tane mi yumurta oluşuyor nedir bu süreçte beni bekleyen
Cananyildiz Zeyna27 genelde 1 veya 2 oluşuyor. 1 yada 2 kere daha kontrole gidersn.Doktorun gerek görürse çatlatma iğnesi verir
mavi0811 Zeyna27 benim 3 yumurtam olusmustu canim ise yariyo yani ama ben yaninda incir kurude yaptim kürü yapmak istiyosan prolaktin hormonunun dusuk olmalı
Zeyna27 Cananyildiz 2 taneydi ama biri küçüktü çok büyük değildi diğeri tam istediğimiz boyutta dedi iğnemi verdi şuan yaptırdım ve bugün yarın ilişki dedi
Zeyna27 mavi0811 ben yapmadım kür vallahi 1 tane çok güzel yumurta var dedi çatlatma iğnesi oldum bugün ve yarın ilişki söyledi
Zeyna27 Nymphadoraa 2 taneydi fakat büyük olan ideal boyutta dedi tam istediğimiz gibi dedi ve çatlatma iğnesini oldum artık bugün yarın ilişki dedi ama eşim üst üste ilişkiyi istemiyor nasıl ikna edebilirim bilmiyorum o genellikle ara vererek istiyor
Zeyna27 Arann tamam canım beraber bu yolda inşallah güzel sonuçlar alırız umarım herşey gönlünce olur