37+1iz. Çatı kemiği acıması dışında ağrım sancım olmamıştı hiç. Bugün kontrolümüz vardı 2-3 cm açıklığım varmış doktor dinlen bir hafta daha kalırsa iyi olur dedi. Çatı muayenem müthiş rahat geçti. Doktordan geldim biraz dinleneyim dedim uyudum uyandım bir baktım karnım aşağıya inmiş. Canım kızımın acelesi var gibi