Merhaba güzel anneler ve adaylar 🤗bir prenses annesiyim ve 2.çocuğu düşünüyoruz korunma olmadan ve tahminende yumurtlama günü ilişkimiz oldu bugün 7. Gün test yaptım tek çizgi çıktı henüz erken mi sizce ne kadar daha beklemeliyim 🤔erken öğrenenler en erken ne zaman öğrendi cevaplarsanız çok sevinirim ☺️ ve yerleşme olmuşmudur hiç bir belirti de yok merak içinde bekliyorum☹️