zlemAydin Merhaba kızlar ben 36+3 teyim doktora göre 1 hafta önde gidiyo kilosu 3200 bugüne kadar hep normal doğum dedi bana doğum tarihide 8 ağustos demişti fakat bu tarihte izne çıkcağı için geçen gittiğimde hep sezeryandan bahsetti gitmeden alıyım dedi napmak gerekir önerebilceğiniz başka biri varmı
tugce88 zlemAydin merhaba bende o doktora gidiyorum.beni de sezeryana yonlendiriyor.senin dogum nasil oldu