Gulum_servet9 Arkadaşlar 6 hafta 4 günlük hamileyim yarın kalp atışı için gidicez ama kahverengi lekelenme gördüm. Çok korkuyorum bu durumu yaşayan varmı? Acile gitmelimiyim?
Syd23 Gulum_servet9 merhabalar evet lekelenme düşük tehlikesi olabilir. Ve ya yerleşme kanaması fakat bence bir acile gitmeniz de fayda var. Eğer bir sıkıntı var ise düşük onleyici ilaç ve iğne yapabilirler
Dilara0638 Gulum_servet9 şuan düşük riski de olabilir yerleşmeye çalıştığı için de olabilir benimde o haftalarda başıma geldi bi acile gidin iğne ve progestan veriyorlar
Yaseminnn123 Gulum_servet9 bende 5 haftalık hamileyim dün aynı kahverengi lekelenmem oldu acile gittim düşük riskim varmış iğne ve ilaca başladık. İhmal etmeyin gidin lütfen. Geçmiş olsun 🤲🏻
Omerin-annesi Gulum_servet9 benim de 5 haftalıkken lekelenmem olmuştu hemen acile gitmiştim dusuk önleyici igne verdiler 2. Gün kesilmişti lekelenmem ve hep dinlendim gerkmedikce kalkmadim lütfen gidin hastaneye çünkü gebelikte lekelenmenin herturlusu tehlikeli aslında
S-e3506 Gulum_servet9 benimde öyle oldu şuan acilen geldim iğne ve hap verdiler tahlil yaptılar degerim yükselmiş mi diye bence gidin
gamzosgamzos Gulum_servet9 benimde tam 6+4 te baslamisti lekelenmem ara ara hala oluyor 11+4 olduk kese dısında kanama alanım var gunde 3 kere progestan hafta 1 igne kullaniyorum ve yatiyorum buyuk ihtimal doktorun progestana baslatir Rabbim hepimizin yavrularını korusun bizlere bagislasın inşaAllah
gamzosgamzos Gulum_servet9 yaaa korkma o zaman hemen hemen hamilelerin yarısı yaşıyor sanırım lekenlemeyi tabi cok artarsa yarıni bekleme sen yine bir git acile icin rahat etsin