Asli91 Erva2452 arada üst bacağımın iç kısmına ağrı giriyo çok acıtıyo.Onun dışında hiiiççç bişey yok 😁 Sancı bişeyde çıkmıyo 40 haftalık doğacak galiba 😅
Erva2452 Asli91 ay gerçekten son zamanlarda beklemek daha da zorlaşıyor bende de bişey yok napacaz bakalımmm