Selam anneler, 25. Haftadan beri pıt pıt ritmik şekilde bebeğimin hıçkırıklarına şahidim. Günde en az 3 kere hissediyorum. Şuan 34. Haftadayız bu söylediğim durum hala devam ediyor. Başlıklardan okuduğum kadarıyla yutma refleksi gelişiyor, hıçkırması iyi gibi şeyler okuyorum. Ama bazen günde 5 defa hıçkırıyor. Acaba benimle aynı durumu yaşayan annem var mı ? Perinatoloji takipliyim ac (karın çevresi) geriliği var kuzumda,2 hafta filan geriden geliyoruz