eylusko 23 gün önce sezeryan oldum az once fark ettim ki dikiş yerim kabuklanmış. 23 günün ardından normal mi bu? ağrılar devam ediyor ama günlük hayatta ki işlerimi yapmaya engel değil. bu arada estetik dikiş oluyor sanırım yapıştırma gibi . ip felan yok
Merveee34 eylusko iyileşiyor daha taze yara .kabuklanma normal canım .ama için rahat etmez ve şikayetin olursa kontrole git
Gonul_enes eylusko bende tam 1 ay once dogum yaptim, kabuklanma gormedim vala arkadasim, nasil kabuklanma bu yarami olmista kabuklanmis
UmutsuzPolyanna eylusko ya benimde öyle olmuştu sızıntı gibi akıntı var mı benim vardı iltihap kapmıştı canım oğlum sarılık olunca ilgilenememiştim kendimle biraz daha steril tutup su değdirmemeye çalış orayı geren koruma bantları kullanmıştım ben uzun süre