Aybuss normal olan bu zaten inanın ki, ben belçikada yaşıyorum burda da sezaryen yapmıyorlar son ana kadar bekliyorlar ve suni sancı vs. bunlara öncelik veriyorlar. tek sezeryan yapılanlar bebeği ters gelenler ama onu da çevirmeye çalışıyorlar ahhfjdjfsj yani doktorunuz kötü bir doktor değil gayet bilinçli bir doktor güvenin bence demek ki normal doğuma yatkınsınız