BurcuDoanKse Kızlar 12. Haftamdayım ve ikiz gebeyim bir gece 1 ped kadar kanamam oldu fakat nerdeyse bitmek bilmeyen kahverengi lekeler peşimi bırakmıyor ! İdrarımı yaptıktan sonra geliyor genelde bu korkularla 9 ay ı nasıl tamamlayacağım bilmiyorum... 😔
Puhukuzusu BurcuDoanKse Merhaba, acaba doktor takip ediyor mu? Yani hiç bu şikayeti doktora söylediniz mi? Çünkü önlem alabiliyor, progesteran gibi bir ilaç verebiliyor düşük tehdidine karşı. Aynı şeyi ben de yaşamıştım geçen hafta, kahverengi akıntıyı.
Esrabz BurcuDoanKse benim de 14.haftamda olmuştu. Plesanta asagidaydi ondan olmuş, 16. Haftamda yukari çıkmışti. Progestan kullanmistim 1 hafta canim
lutfiyeozkan Ben 6 haftalık hamileyim ikizlere ama biri gelişmeyebilir dedi doktor ve 3 gündür benimde yoğun şekilde ilk önce pembemsi şimdide kahverengi akıntım var dün gittim hem özele hem devlete hiç bi problem yok dedi kalp atışını da dinledik ama neyden oluyo gerçekten bende çok merak ediyorum bu arada progestan kullanıyorum