Melek06345 Kızlar test yaptım t çizgisi var gibi gördüm ama telefonun flaş ışığıyla bakınca bir şey görünmüyor bütün testler mi böyle anlamadım 🥺🙄🙄
Sybabyss Melek06345 ümitlendirmek istemem ama benimde ilk basta öyleydi hastaneye yarın kan verirseniz gebelik var ise çıkar. Yarın dedim tabi ama adetinize 3 gün kala var ise verin dahw uzun süre varsa daha vermeyin
derindemir Melek06345 bata daha çok var.bu kadar erken çıkması için adetiniz biter bitmez yumurtlaşmış olmanız lazım.erken gebelik testi alıp deneyin 3-4 gün sonra
Hatice_9800 Adalina09 belde kasıkta ağrı oluyor göğüste ağrı olmadığında hamile olmadığın anlamına gelmiyor değilmi canım
Adalina09 Hatice_9800 Herkeste farklı farklı belirtiler olur mesela benim göğüslerim şişmişti bide aşırı derecede Beyaz akıntım vardı