Merhaba sizlere acil bi sorum var 22 haftalık gebeyim. Bebeğim bazen göbek deliğimin yanında basende kasıgımın hemen üstünde oynuyor kasıgımın orda tekmelemesi bebeğin aşada olduğu anlamına mı geliyor ? Çok korktum yoksa sizlernde bebekleri bazen kasıklarınızın orda tekmeliyor mı ?