Merhabalar, bir sorum vardı kafama takılan sizlere sormak istiyorum,doktorumu bu satte rahatsız etmek istemedim yarın ona da soracağım. Bir kaç gündür geçmeyen, karnımın sağ tarafında ve arkasında böbreklerime doğru büyük bir ağrı yaşıyorum. Üşüttüm sanırım dedim iyi giyindim bol su içtim ama tam geçmedi yine de. Kardeşim için farklı bir sebepten şehir hastanesine gitmişken abla sen de bi kadın doğum acile görün bebekle alakalı mı acaba dedi ben de ikna oldum gittim. Kontrolleri yaptılar bebek sağlıklı bebekle alakalı bir şey görmedim ben dedi acilde doktor, çok şükür 🙏🏻 Ama o usg görüntülerine bakıp takip ettikten sonra hemşiresine bir şeyler söylüyorya, anlamadığım bir kaç terim ile birlikte "bebek baş aşağı dedi. 24+2 haftalığız. Bu normal mi ? Yani şu an daha yatay olması gerekmiyor mu ? Son haftalarda bebek baş aşağı dönmüyor mu benim kafam karıştı. Beni aydınlatabilecek güzel annelerden yardım istiyorum. Teşekkür ederim 💕