Denizyildizii Nursvkl Nihan ismi cok güzel bende düşünmüştüm ama h harfi kaynıyor. Biz düzgün söyleriz belki ama elalem niyan nian diye söylüyor bu sebeple vazgeçtim
N-h-e123 Nursvkl nihan değilde Nilhan ismini bende çok beğeniyorum. Mihrayı da arkadaşım yeni DOğum yaptı o koydu bebeğine
smmamoms Nursvkl mihra çok güzel 🌿 bu sene ilk defa öğrencimde duydum çok hoşuma gitti ama eşim istemedi
Nursvkl smmamoms Benimde eşim istemiyor 😃 Herkes çok beğendi bi türlü kabul etmiyor nihanım diye sevmeye başladı bile 😃