@Poncik333 ben biraksnlardanim, iki defa serkulaj oldum hergün bir sürü ilaç (ön tane nerdeyse) ve iğne kullanıyorum iki aydır yatıyorum sadece wc ye gidebiliyorum bu kadar çaba gösterirken bebeğimi zehirlemek vicdanen yipratti beni, Son kez elime aldığımda ağlayarak içtim ve bir daha içmedim. Ki günde en az bir paket içen biriydim