Zeynep9120 Poyrazinannesielif 35.haftamdayım kızım olcak nasipse 🥰🙏🏻 dogum seklimiz normal ama inş sezaryana alınırım cok korkuyorm
Rozlor Poyrazinannesielif 35 hafta oldum evet bende kız bebek bekliyorum üçüncü kızım olcak 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Rozlor Poyrazinannesielif evet 😅 büyük kızımla ikinci kızım arasında 10 ay var 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Üçüncü kıZımda karnımda 😂🤦🏻♀️
Tgba0161 34+5 35. Haftaya girdik bizde çok şükür bir sıkıntı yok. 27 ekime sezeryan günü verdi doktorum. Erken gelmezse oğlum inşallah.